ספטמבר 2017

מערכת חוגים – הידרו לייף ראשונים במקצועיות

בוקר שעות ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי
7:00 פילאטיס / ענת
8:00 נטו עיצוב / דקלה ♥ פילאטיס / ענת ♥ נטו עיצוב / דקלה ♥ פילאטיס / ענת פילאטיס / רותם נטו עיצוב ♥
פילאטיס / לולה אירובי מדרגה / עמר פילאטיס / ענת
9:00 מתיחות / דקלה ♥ אירובי בוקר / ענת ♥ ספינינג / הילה אירובי בוקר / ענת ♥ פילאטיס דאנס / רותם יוגה / אור יוז
ריקוד החיים / ענת ♥
ערב 16:00 פילאטיס / לאה TRX / אביב
17:00 קור פאואר / קטי ♥ TRX XL / אביב יוגה ויניאסה / נועה קור פאואר / קטי ♥ TRX / אביב
18:00 עיצוב / קטי  זומבה / אור א ♥ עיצוב / קטי בוסו בטן / אביב
ספינינג / עידן  פילאטיס / לאה פילאטיס / לאה
19:00 דראמס / עידן בוסו בטן / אביב פילאטיס / לולה ♥ ריקודי בטן / דקלה  שטיין ♥ א. פונקציונאלי / וובה.
א. פונקציונאלי / אביב TRX / לאה א. פונקציונאלי / וובה ספינינג / גלי ספינינג /גלי
20:00 קיקבוקס / עידן פילאטיס דאנס / רותם פאואר שייפ / לולה יוגה אינטגרטיבית / אורית פילאטיס / רותם
פאואר שייפ / לולה אירובי מדרגה / עמר ♥ זומבה / אור א ♥ קיקבוקס / גלי בודי פופ / הדר
21:00 ספינינג / גלי
הורדת מערכת שעורי החודש

פירוט חוגים

separatstar

נטו עיצוב

חיזוק ועיצוב הגוף. עבודה יסודית על כל חלקי הגוף בדגש על
שרירים מייצבים, נשימה, קרקעית אגן, הגמשה וחיזוק שרירים ומפרקים.

Stretch

הארכה והרפיית שרירים, שיפור טווחי תנועה וחיזוק טווח השריר תוך דגש על יציבה וזרימה תנועתית.

Fitball

עיצוב וחיטוב המתמקד בחיזוק שרירי הגב והבטן ועבודה על שווי המשקל באמצעות כדור גדול. חיזוק שרירי היציבה, עבודה מוטורית ואיטית בטווח תנועה גדול.

Power shape

חיזוק ועיצוב שרירי הליבה תוך שילוב של עבודת קואורדינציה ויציבות. התרגילים עובדים על סיבולת שריר בעזרת גומיות ואביזרים נוספים.

יוגה למתחילים

שיעור מאתגר המתמקד בכח פנימי ושחרור מחסומים. הרפייה תוך שימת דגש על נשימה, שחרור מתחים וגמישות.

יוגה דינאמית

שיטת ויניאסה (רצף משתנה בזרימה) איחוד התודעה, הגוף והנשמה, התכנסות פנימה לשלווה ושלמות. שימת דגש על פיצוח כח, זרימה, דינאמיות וגמישות.

פילאטיס

שיפור היציבה והתפקוד היומיומי של הגוף. תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה.

ספינינג

אימון אירובי המתבצע ע"י רכיבה על אפניים נייחים בסטודיו. האימון
מתבצע לפי דרגות קושי לפי הנחיות המאמנים לכן מתאים לכל אחד.

אימון פונקציונאלי

אימון מחזורי פונקציונאלי בצורת תחנות אשר מפתח את כל מרכיבי
הכושר, מחזק ומשפר את כל מערכות תנועת הגוף. מתבצע בעצימות גבוהה.

TRX

אימון הרצועות שכבש את העולם – עובד בעיקר מול משקל הגוף וניתן להתאמה לפי דרגות קושי. מחזק את שרירי הליבה ומחטב.

Drums

  שיטת אימון קצבית המשלבת תיפוף על כדורי fitball
אימון אירובי מהנה בקצב סוחף, המשלב שחרור לגוף ולנפש.

Zumba

שיטת אימון גופני אירובי באמצעות ריקוד המשלב סגנונות ריקוד
מרחבי העולם.

Intensive

שילוב של עבודה אירובית ותרגילי התנגדות בעצימות גבוהה.

בוסו+בטן

אימון יציבה עם משקולות ובוסו-עובד על שרירים קטנים בגוף.

עיצוב דינמי

חיזוק כלל מרכיבי הגוף במקביל – שווי משקל, כח, קורדינאציה,
סיבולת שריר וריאה.

Life dance

אימון לגוף ולנפש המשלב כושר, חוויה של קצב וריקוד במגוון סגנונות ותנועה חופשית. בואו לרקוד כאילו אף אחד לא רואה אתכן.

קיקבוקס

אימון אירובי מלהיב המשלב בתוכו תנועות בסיסיות מעולם אומנויות הלחימה לצלילי מוסיקה קיצבית. אימון הקיקבוקס תורם לשיפור סיבולת לב ריאה, גמישות, כוח וקואורדינציה.

Core power

אימון המתמקד בחיזוק שרירי ליבה-שרירי בטן עמוקים, רצפת אגן
ושרירים קטנים באיזור גב תחתון. מסייע בייצוב עמוד שדרה, כאבי
גב תחתון ואיזון שרירים נכון על ידי שימוש בגומיות.

עומדת לרשותך

אשמח לענות לכל שאלה

separatstar-grey1

הדר בנדט ארנזון

הדר בנדט ארנזון

מנהלת מקצועית ענף חוגי סטודיו

077-9802497 שלוחה 113

hugim@sapir.ac.il