נובמבר 2018

שיעורי סטודיו – הידרו לייף ראשונים במקצועיות

בוקר שעות ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי
7:00 פילאטיס / ענת מתיחות / דקלה
TRX / עמית Outdoor מתחילים / הילה
8:00 נטו עיצוב/ דקלה ♥ פילאטיס / ענת ♥ נטו עיצוב/ דקלה ♥ פילאטיס / ענת פילאטיס / רותם נטו עיצוב / דקלה ♥
עיצוב וחיטוב / הילה אירובי מדרגה / עמר ♥ פילאטיס / ענת
9:00 מתיחות / דקלה ♥ אירובי בוקר / ענת ♥ ספינינג / הילה אירובי בוקר / ענת ♥ פילאטיס דאנס / רותם מדיטציה+יוגה / דקלה
ספינינג / סופי Body groove/ענת ♥
ערב 13:00 ספינינג / גלי
16:00 FITBALL / אריאל FITBALL / הילה
17:00 עיצוב / הילה
האטה יוגה / אמילי TRX XL / אביב TRX / וובה TRX / אביב TRX / אביב
18:00  עיצוב / קרן ZUMBA / אור א. ריקודי עם / כושי
TRX / אביב FBW / וובה
19:00 יוגה לנשים הרות / אמילי בוסו בטן / אביב א. פונקציונאלי / אור ל ריקודי עם / כושי יוגה / נורית
א. פונקציונאלי / אור ל TRX / וובה  ספינינג / גלי ספינינג / הילה  א. פונקציונאלי / אור ל.
20:00 קיקבוקס / גלי פילאטיס דאנס / רותם HIIT/ פז ZUMBA / דיאנה פילאטיס / רותם
אירובי מדרגה/ עמר ♥ ZUMBA / דיאנה קיקבוקס / אריאל קיקבוקס / אריאל קיקבוקס / גלי
21:00 ספינינג / גלי  ספינינג / גלי
הורדת מערכת שעורי החודש

פירוט חוגים

separatstar

FBW

אימון פונקציונלי במשקל גוף. עבודה על כל שרירי הגוף בחלוקה לפי קבוצות שרירים. פלג עליון, פלג תחתון, שרירי ליבה ועבודה אירובית. מדריך: וובה טרה.

פילאטיס שיקומי

דגש על שריר הליבה ושרירים מייצבים, דיוק על ביצוע נכון של התנועה והתרגיל. המטרה היא להשיג שליטה על הגוף ובכך להביא לתפקוד איכותי ויעיל בחיי היום יום, בעבודה ובספורט מה שימנע פציעות נוספות בעתיד. אימון קבוצתי עם יחס אישי עד 8 אנשים. מדריכה: לאה שושן

האטה יוגה

היוגה הקלאסית אשר מתמקדת בחיבור בין התנועה לנשימה. בשיעור נתרגל תנוחות יוגה, נשימות והרפיות מתוך התבוננות וחקירה פנימית. מדריכה: אמילי וזה

OUTDOOR למתחילים

אימון אירובי מודרך המתקיים באוויר הפתוח. פעילות גופנית מגוונת וחוויתית של הליכה וריצה קלה באוויר הפתוח. מדריכה: הילה דותן

אירובי לטיני

אימון אירובי בקצב לטיני ובינלאומי. צעדי ריקוד פשוטים ואווירה של קרנבל. צעדי הריקוד פשוטים ומתאימים וכל מי שאוהב לרקוד. מדריכה: מטר סגרון

BOSU + TRX XL

שילוב של שני השיעורים הסוחפים יחד. עבודה עם רצועות התנגדות בשילוב חוסר היציבות של הבוסו ועוד שלל תרגילים שיביאו אותך לשיא. מדריך: אביב כהן.

Stretch

התארכות והרפיה, שיפור טווחי תנועה בדגש על יציבה וזרימה תנועתית
מדריכה: דקלה שמואלי

נטו עיצוב

עבודת חיזוק ועיצוב שרירי הגוף, רצפת אגן ומפרקים, בדגש על נשימה וגמישות.
מדריכה: דקלה שמואלי

Fitball

אימון באמצעות כדור הפיטבול הנו אימון המתמקד בחיזוק שרירי הליבה ובדגש על יציבה, שיווי משקל וטווחי תנועה. מדריכה: לאה שושן

עיצוב וחיטוב

עבודת חיזוק ועיצוב דינמית בדגש על סיבולת שריר, שיווי משקל, קואורדינציה ויציבות
העבודה מתבצעת עם גומיות ואביזרים נוספים. מדריכות: אריאל יהושוע, דניאל אורבך, הילה דותן.

יוגה אינטגרטיבית

אימון המתמקד בהרפיה ובשחרור מתחים באמצעות תרגילי נשימה, גמישות ויציבה.
מדריכה: אורית טלברג.

יוגה + מדיטציה

עבודת גוף ונפש המתמקדת בכוח פנימי ושחרור מחסומים בדגש על נשימה וגמישות.
מדריכה: דקלה שמואלי

פילאטיס דאנס

שיעור דינמי המשלב תנועה מוזיקה בתרגילי פילאטיס המוכרים. מיועד לאוהבי פילאטיס ומחול מדריכה: רותם אברך

פילאטיס

עבודה איכותנית המפעילה את השרירים המייצבים והמפרקים בדגש על טווחי תנועה ושימוש נכון בשרירי הגוף. מדריכות: ענת רון, עמר פרייס, רותם אברך, סופי אסרף, , נטע רימון, לאה שושן

עיצוב דינמי

שיעור דינמי וקצבי המשלב תנועתיות, אירובי, כוח ומוזיקת עולם.
מדריכה: ענת רון

ספינינג

אימון אירובי דינמי המתבצע על אופני רכיבה נייחים בסטודיו. עובד בדרגות קושי משתנות.
מדריכות: גלי גרינספן, הילה דותן, סופי אסרף

TRX

אימון כוח עצים כנגד משקל גוף והתנגדות עליונה באמצעות רצועות שאינן אלסטיות.
האימון בקבוצות קטנות עד 10 משתתפים ובהרשמה טלפונית. מדריכים: לאה שושן, אביב כהן

TRX XL

אימון TRX למתקדמים – מהר יותר, חזק יותר, גבוה יותר.
האימון מוגבל לעד 10 משתתפים הרשמה באפליקציה. מדריך: אביב כהן.

אימון פונקציונאלי

אימון מחזורי עצים שמטרתו עבודה משולבת על כל מרכיבי הכושר בדגש על שיפור וחיזוק מערכת התנועה. מתקיים בתחנות. מדריכים: אור לוי, נופר עמר

Zumba

אימון אירובי קצבי בעצימות גבוהה ע”פ מקצבים וסגנונות ריקוד שונים ותרגילים הלקוחים מעולם העיצוב. מדריכות: אור אושרי, דניאל אורבך.

בוסו+בטן

הבוסו הנו אביזר בעל בסיס פלסטיק קשיח וחצי כדור אלסטי הנחשב פופולרי מאוד בחדרי הכושר ובסטודיו בשל יתרונותיו הרבים. אימון זה מטרתו חיזוק שרירי הליבה ועבודה על יציבות ושיווי משקל. מדריך: אביב כהן

קיקבוקס

אימון אירובי דינמי הלקוח מעולם אומנויות הלחימה.
מדריכים: גלי גרינספן, פז בגלייבטר

Fitball

אימון המתמקד בחיזוק שרירי הליבה. בדגש על יציבה, שיווי משקל וטווחי תנועה.

ריקודי בטן

מחול מזרחי שמקורו במזרח התיכון ובצפון אפריקה. משתמש בתנועה של כל שריר בגוף
והוא מאופיין כריקוד של רקדנית בודדת ועם אלמנטים של אלתור.

עומדת לרשותך

אשמח לענות לכל שאלה

separatstar-grey1

אור לוי

מנהל חוגי הסטודיו

077-9802497 שלוחה 1

hugim@sapir.ac.il