הופעת לפחות 4 מתוך הסימנים הרצ”ב.

  • ליקוי בזיכרון לטווח הקצר או בכושר הריכוז.
  • כאב גרון
  • בלוטות לימפה רגישות
  • כאבי שרירים
  • כאבי מפרקים ללא נפיחות או אדמומיות
  • כאבי ראש
  • עייפות עם קושי להתאושש גם 24 שעות לאחר פעילות פיזית

יתרונות הטיפול במים: נטרול יחסי של כח הכובד המאפשר תנועה בלחץ מופחת על כל מפרקי הגוף. חום המים מאפשר הרפייה של שרירים וביצוע מתיחות עדינות של הרקמות הרכות המובילות להפחתת כאבים. התנודות העדינות והריתמיות של המים משפעלות את מנגנוני הפעולה של שרירי היציבה העמוקים. תנועתיות זו בליווי הדרכה ספיציפית ליציבה בריאה תורמת לשינוי המפחית את הלחצים והכאבים לאורך הגב עבודה במים בגובה הכתפיים, מאתגרת את מערכת הנשימה ובליווי הדרכה לנשימה נכונה ניתן להשיג הפחתה בלחצים ורגיעה

מטרות הקבוצה: הפחתת המתח הנפשי והעיצבי

  • ירידה ברמת העייפות
  • שיפור היציבה
  • שיפור המודעות לנשימה נכונה
  • הקניית יכולת לתירגול עצמי.

זמני השעור

השעור הקבוצת יתקיים פעמיים בשבוע. כל מפגש ימשך 50 דקות ויכלול תירגול תנועתי עדין ומבוקר, מתיחות לרקמות הרכות, לימוד נשימה נכונה והרפייה. יושם דגש על יציבה ביאה.